Saturday, June 23, 2012

CARA MUDAH MENCARI DRIVER HARDWARE DENGAN "DRIVER IDENTIFIER"

Sesuatu yang menyusahkan bila siap install Windows driver sesetengah hardware seperti sound,agp modem dan sebagainya sukar di cari.Kita juga susah untuk mengenal pasti sesuatu hardware(biasanya on board),kalau beli perkakasan atau hardware yang baru ada disertakan dengan driver,tapi kadang-kadang pengguna amat cuai,dibuangnya driver tersebut.

Unknown Device
kebiasaannya beginilah yang terjadi

Hari ini semuanya tidaklah sesukar mana dengan adanya dunia IT,semuanya di hujung jari,tinggal tekan je semua dunia boleh  dijelajahi."Driver Identifier" adalah diantara satu perisian yang memudahkan untuk memgenal-pasti driver yang yang sesuai dengan perkakasan anda,katanya semudah a,b,c atau 1,2,3.

1-Langkah pertama yang anda kena buat download perisian tersebut dahulu kat sini.
2-Mula scanning.
3-Muat turun driver


Mencari pemacu peranti yang betul, tidak kira jika ia adalah pemacu pencetak, pemacu modem atau pemacu USB boleh menjadi memakan masa, dan tugas yang sering mustahil! Identifier pemandu telah dicipta kerana kebanyakan kali pemandu adalah sukar untuk mencari atau pengilang telah menghentikan pembekalan pemandu.Kami telah menyusun sebuah pangkalan data yang besar-besaran pemacu yang membuat sehenti tapak pemandu anda!. Di sini ialah apa yang kita akan lakukan untuk anda:

DirverIdentifier akan mengimbas perkakasan anda menggunakan teknologi yang unik. Ia akan menunjukkan nama pengilang, versi peranti anda.

DriverIdentifier mempunyai pangkalan data yang besar pemandu dari semua pengeluar perkakasan. Ia akan memberikan anda pemandu yang paling dikemas kini untuk mesin anda. 


Automatik pemandu pemasangan
Program memasang semua pemacu yang diperlukan untuk mana-mana komputer dalam masa hanya kira-kira 5 minit.


Menjimatkan masa dan wang
Tiada masa yang lebih membuang mencari pemandu; semua pemandu yang diperlukan akan dipasang dengan membuat beberapa klik sahaja.Sebarang driver untuk mana-mana komputer
Memudahkan memuat turun pemandu baru dari Internet.Driver update keupayaan
Kemaskini sebelum dipasang pemandu kepada versi terbaru mereka.Windows XP / Vista / 7 (x86-x64)
Menyokong semua sistem operasi moden!
Kedua-dua 64-bit dan versi 32-bit!
Mudah untuk digunakan
Antara muka yang mudah dan foolproof.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WARNING

AWAS JANGAN MENCUBA KALAU ANDA
BUKAN SEORANG JURUSERVIS

Popular Posts

service manual dan diagram